Доставка та Оплата
Доставка по Україні
- «Нова Пошта»
Час доставки: протягом 1-3 днів (залежно від пункту призначення).
Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна тут.
Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні від 1000 грн.
- «Meest Express»
Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення).
Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна https://ua.meest.com/calculator
Безкоштовна доставка Міст Експрес на відділення при замовленні від 800 грн.
- «УкрПошта»
Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення).
Вартість згідно тарифів перевізника. Переглянути деталі можна тут.
Безкоштовна доставка УкрПоштою на відділення при замовленні від 800 грн.
Способи оплати
- Безготівковий розрахунок на картку VISA .
- Розрахунок при отриманні товару на пошті (надсилаємо по передоплаті 100 грн перевізником «Нова Пошта». Комісія перевізника складатиме 20 грн + 2% від загальної суми до оплати).
Зверніть увагу!
При оплаті з різних банків можливий різний відсоток комісії.
- "Монобанк" комісії немає.
- "ПриватБанк" — 3 грн
- З інших банків від 5 грн
Дні доставок і відправлень
- Замовлення обробляються автоматично 24/7;
- Замовлення формується та пакується після оплати;
- Відправлення відбувається щодня, окрім вихідних;
- Онлайн-консультації щодо замовлень товару та послуг ми надаємо щодня, окрім вихідних; Проте, на вихідних ми відповідаємо у месенджерах: Viber та Telegram.
- Номери телефонів, вказані на сайті відповідають згідно робочого часу;
- Якщо ви телефонуєте в неробочий час, ми обов'язково перетелефонуємо на наступний робочий день.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Якщо придбаний товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється, як відмінний, ми завжди готові повернути кошти за придбаний товар або ж врахувати його вартість при здійсненні наступного замовлення.
Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на головній сторінці сайту.
Зверніть увагу
- Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки.
- При отриманні перевіряйте посилку на місці і не ставте підпис, доки не будете впевнені в цілісності. Лише за таких умов перевізник зможе компенсувати вам гроші.
- Наш менеджер обов'язково надішле вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином ви зможете відстежити свій вантаж.
- Увага! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох коробках або більше) — ця інформація вказана у накладній, яку дає вам на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що саме підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;