Доставка та Оплата

Доставка по Україні

  • «Нова Пошта»

Час доставки: протягом 1-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна тут.
Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні від 1000 грн.

 

  • «Meest Express»

Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна https://ua.meest.com/calculator

Безкоштовна доставка Міст Експрес на відділення при замовленні від 800 грн.

  • «УкрПошта»

Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Переглянути деталі можна тут.                                                                              
Безкоштовна доставка УкрПоштою на відділення при замовленні від 800 грн.

 

Способи оплати

  • Безготівковий розрахунок на картку VISA . 
  • Розрахунок при отриманні товару на пошті (надсилаємо по передоплаті 100 грн перевізником «Нова Пошта». Комісія перевізника складатиме 20 грн + 2% від загальної суми до оплати).

 

Зверніть увагу!

При оплаті з різних банків можливий різний відсоток комісії.

  • "Монобанк" комісії немає.
  • "ПриватБанк" — 3 грн
  • З інших банків від 5 грн

 

Дні доставок і відправлень

  • Замовлення обробляються автоматично 24/7;
  • Замовлення формується та пакується після оплати;
  • Відправлення відбувається щодня, окрім вихідних;
  • Онлайн-консультації щодо замовлень товару та послуг ми надаємо щодня, окрім вихідних; Проте, на вихідних ми відповідаємо у месенджерах: Viber та Telegram.
  • Номери телефонів, вказані на сайті відповідають згідно робочого часу;
  • Якщо ви телефонуєте в неробочий час, ми обов'язково перетелефонуємо на наступний робочий день.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Якщо придбаний товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється, як відмінний, ми завжди готові повернути кошти за придбаний товар або ж врахувати його вартість при здійсненні наступного замовлення.

Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на головній сторінці сайту.

 

Зверніть увагу

  • Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки. 
  • При отриманні перевіряйте посилку на місці і не ставте підпис, доки не будете впевнені в цілісності. Лише за таких умов перевізник зможе компенсувати вам гроші.
  • Наш менеджер обов'язково надішле вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином ви зможете відстежити свій вантаж.
  • Увага! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох коробках або більше) — ця інформація вказана у накладній, яку дає вам на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що саме підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;